Regulació de la matrícula telemàtica a la prova lliure de graduat ESO. RESOLUCIÓ de 13 de gener de 2016, de la Direcció General de Política Educativa de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es dicten les instruccions que regulen la matrícula telemàtica en la prova perquè les persones majors de díhuit anys puguen obtindre directament el títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria, a la Comunitat Valenciana.